נתח קצבים – סניף נתניה
עיצוב ויצירת פורמט חדש לרשת קצביות. החנות הראשונה של מותג נתח קצבים הוקמה בקרית שמונה. לאחר מספר שנות פעילות החליטו היזמים להפוך לרשת בפריסה ארצית. לאחר עיצוב הפורמט החדש לקצביה, הוקם הסניף הראשון בפתח תקוה. בעקבות ההצלחה הוקם הסניף בנתניה ובהמשך שאר הסניפים. עיצוב חנות הבשר, הקצביה, כולל בנוסף לתצוגת המעדניות הייחודית, אזור למכירת כלי […]
ספייסז
ספייסז (Spices) היתה אחת הרשתות הראשונות שהביאו את הבשורה הקולינארית לישראל. עיצוב לחנויות חנויות ששילבו כלי בית ובישול עם מוצרי טבע ומעדניה, בצרוף אוירה המתכתבת עם שוק לווינסקי וסדנאות בישול שיצרו למותג שם מוביל בתחום הקולינארי. הקפיצה המשמעותית במודעות הכוללת של התחום הקולינארי, כולל תכניות בישול בפריים טיים, הקמה של מתחמי אוכל, הפיכת דמויות מהתחום […]
Chronotime
הטלפון הסלולרי שינה את החוקים גם בשוק שעוני היוקרה. עם זאת למרבה ההפתעה מכירות השעונים ממשיכות לצמוח בעשרים השנים האחרונות. אחת הסיבות היא שהשעון החליף תפקיד מאמצעי הצבעה על השעה, לאביזר אופנתי, בדומה לתכשיטים. כרונוטיים הינה רשת העוסקת כבר מספר שנים בשיווק מותגי יוקרה. בין השאר היא מייבאת את מיטב המותגים של שעונים מתוצרת שוויץ. […]
דיאמונד טיים
כשקיבלנו את הפרויקט לתכנון ועיצוב פורמט חדש לרשת חנויות שעונים בירושלים, השאלה הראשונה הייתה: מי עדיין קונה שעון?! מסתבר ששוק השעונים תוסס מתמיד. השעונים היום נתפסים כאביזר אופנה מעוצב. במסגרת עיצוב החנות, הושם דגש מיוחד על תכנון תאורה ייעודית המשלב יצירה של חלל נעים ומזמין, תוך מניעת התנגשות וסנוור עם התאורה הייעודית ששובצה בארונות התצוגה […]
הוט מובייל
זכיה בתחרות יוקרתית לעיצוב מרכז שרות ומכירות לחברת מירס (בהמשך הוט מובייל). עיצוב מרכז השרות התאפיין בצורה זורמת, ובסכמת צבעים שקטה, במטרה להפוך את זמן ההמתנה הבלתי נמנע לנעים יותר. עיצוב מרכז השרות כלל דלפקי שרות, מעבדת תיקון, איזור המתנה ועיצוב עמדות מכירה ייעודיות לטלפונים סלולריים וגאדג׳טים. בהיבט הקמעונאי, מרכזי שרות בהשקעה ובסדר גדול כזה, […]