אולם תצוגה למה שמכונה היום Micro Mobility : קורקינטים, אופניים קטנועים ואפילו אופנועים חשמליים.
1,000 מ״ר ברחוב המסגר, ששימשו בעבר הרחוק אולם תצוגה של מרצדס.
כשקיבלנו את החלל, הוא היה מרשים. התקרות, הריצוף עם הבלטות החומות של פעם היה מיוחד.
היה חבל לנסות למחוק הכל ולעשות משהו חדש. נראה שיהיה יותר מעניין לעשות פרויקט שמשלב שימור של חלק מהאלמנטים ושילוב אלמנטים חדשים.
חדשנות לא היתה אתגר. המוצרים שמוצגים באולם הם תמצית החדשנות. כל הכלים הניידים החשמליים הם מוצר חדש. האתגר היה כיצד לשלב את חווית אולם התצוגה המסורתי עם חוויה של חנות, כזו שאפשר לבחור את המוצר, לשלם ולצאת איתו Grab & Go.
בחרנו ליצור אולם תצוגה מותאם לעידן האינטרנט. אולם תצוגה שמאפשר ללקוח חוויות וערך מוסף שלא ניתן להעביר במחשב. להרגיש את הכלי, לחוות אותו, אפילו השארנו נתיבים רחבים, בהם הלקוחות יוכלו ממש לעשות ״מיני נסיעת מבחן״.
שיבצנו גם עמדות בר וקופות בהן ניתן להשלים את המכירה או ליצור מפגש בלתי אמצעי ולא מחייב בין הלקוח לבין אנשי השרות.
הכלים עצמם יושבים על במות משולבות בשילוט דיגיטלי ומידע המאפשר נגישות לכל המידע הטכני של המוצרים יחד עם שילוט אווירה.
אלמנט נוסף ומשמעותי שהחלל נדרש לאכלס היה 300 מ״ר של משרדים. חשבנו יחד עם היזמים, שיהיה ערך מוסף לשלב את הנוכחות של משרדים של חברה תוססת לתוך הרקע של אולם התצוגה ולכן נבחרה השקיפות למשרדים ובחירה מודעת שהמחלקות התוססות והדינמיות (מכירות ושרות לקוחות) יהיו חלק מהרקע של אולם התצוגה.
בעת בחירת חומרי הגמר בחרנו לשמר את התקרה המיוחדת, לשמר וללטש את הבלטות הישנות יחד עם שיבוץ של פסי פליז ליצירת גריד.
את המשרדים יצרנו מתוך רצון לשקיפות מקסימלית, עם מטבח שישמש אזור מפגש ומנוחה, וצבעים שקטים ורגועים.
מעצב אחראי: יאן קוטנקו
תאורה: ביונד תאורה
צילום: אבישי פינקלשטיין