זכיה בתחרות יוקרתית לעיצוב מרכז שרות ומכירות לחברת מירס (בהמשך הוט מובייל).
עיצוב מרכז השרות התאפיין בצורה זורמת, ובסכמת צבעים שקטה, במטרה להפוך את זמן ההמתנה הבלתי נמנע לנעים יותר. עיצוב מרכז השרות כלל דלפקי שרות, מעבדת תיקון, איזור המתנה ועיצוב עמדות מכירה ייעודיות לטלפונים סלולריים וגאדג׳טים.
בהיבט הקמעונאי, מרכזי שרות בהשקעה ובסדר גדול כזה, כמעט נעלמו מהנוף בהמשך לתחרות האגריסיבית בשוק הסלולר שהחלה מעט לאחר פתיחת מרכז השרות והמכירות.
צוות עיצוב: יאן קוטנקו, יעל וכטר, אדר׳ ירון נעים