אחד האתגרים הגדולים בעיצוב חנויות נוחות ופיצוציות הוא שילוב נושא ההימורים.
הטוטו והלוטו הם שני הגורמים הרשמיים בתחום. פיצוציות שמקבלות זיכיון למכירת מוצרי טוטו ולוטו מקבלות הזדמנות לחשיפה גדולה ולתנועה אורגנית של לקוחות וצרכנים של ה״מוצרים״ האלו.
ה״מתנה״ של הגדלת המחזור ותנועת הלקוחות לא מגיעה לבד. קיים חשש שבמקום שבו נמכרים מוצרי טוטו ולוטו, תיווצר אווירה שמרחיקה קהלים אחרים.
כמו שקורה לעתים קרובות, מקום שהחזית שלו מעוטרת ב״פרלמנט״ גברי בעיקרו, קולני ומעשן, יכול בקלות להרחיק קהלים פוטנציאליים משמעותיים כמו נשים וילדים.
כשקיבלנו את האתגר של עיצוב חנות הנוחות בלו באור יהודה, נכללו בתוכו מספר אתגרים:
אתגר השטח: כיצד מכניסים מגוון מלא של חנות נוחות, על שטח של פחות מ- 40 מ״ר.
אתגר הגאומטריה: איך מתמודדים עם הצורה המשונה של הנכס.
אתגר שילוב הקהלים: כיצד למכור מוצרי לוטו וטוטו בלי להפריע לקבוצות אחרות של קונים.
חנות הנוחות ממוקמת במרכז שכונת נווה רבין. החנות משרתת את כל תושבי השכונה מכל קבוצות הגילאים. התלבטנו כיצד ליצור עיצוב חנות נוחות שמאפשר לשרת בצורה טובה, גם את הקהל הצעיר של הילדים וגם את הקהל הנאמן של לקוחות הלוטו והטוטו.
עיצוב חנות הנוחות כלל מחלקות קפה, ממתקים, חטיפים, פיצוחים מוצרי נוחות, סיגריות ולוטו.
השתמשנו בצורה הייחודית של הנכס כדי ליצור דלפק גדול ומשמעותי.
ניצלנו את חזיתות הנכס הארוכות כדי לשבץ בהן מתקני תצוגה שקופים לסוכריות גומי.
בתוצאה הסופית קיבלנו עיצוב חנות נוחות שמאפשרת שרות לכל פלחי האוכלוסיה המרכיבים את תושבי השכונה לאורך כל שעות היום.
בבוקר – קפה ומאפה,
בצהריים ואחרי הצהריים, נקודת אטרקציה לילדי השכונה
בערב נקודת מפגש לקהל מבוגר יותר.