עולם חנויות הפירות והירקות הינו עולם מאתגר מבחינה קמעונאית.
קיים פער גדול בין התחום, כפי שהוא נתפס מבחוץ, לבין האתגרים הלוגיסטיים והעסקיים העומדים בפני העוסקים בתחום.
האתגרים הללו יצרו מצב שבו, יש מעט הצלחות של רשתות מתחום הירקות והפירות הטריים. בוודאי לא ברמה הארצית.
כשהתחלנו לעבוד על תכנון ועיצוב פורמט החנויות החדש לסניפי רשת שוק הרצל, ניסינו להשיג שתי מטרות. המטרה הראשונה היא לשמור על הפשטות שמאפיינת את קניית ירקות ופירות.
המטרה השניה היא לאפשר בעיצוב החנות, הפשוט כביכול, ליהנות מהנוחות ושאר מרכיבי חוויה הקניה, המתאימים יותר לעשור השלישי של המאה ה-21.
מעצב ראשי: יאן קוטנקו
קבלן ראשי: א.א.י. הנדסה בע״מ
תאורה: ביונד תאורה
מידוף: רענן לוי
צילום: יניב אסא