ספייסז

ספייסז (Spices) היתה אחת הרשתות הראשונות שהביאו את הבשורה הקולינארית לישראל. עיצוב לחנויות חנויות ששילבו כלי בית ובישול עם מוצרי טבע ומעדניה, בצרוף אוירה המתכתבת עם שוק לווינסקי וסדנאות בישול שיצרו למותג שם מוביל בתחום הקולינארי.
הקפיצה המשמעותית במודעות הכוללת של התחום הקולינארי, כולל תכניות בישול בפריים טיים, הקמה של מתחמי אוכל, הפיכת דמויות מהתחום לסלבריטאים וגידול משמעותי בשפע והמגוון של המוצרים הזמינים לחובב הביתי, הביאה לגידול בתחרות גם בתחום הקמעונאי.
הרשת פתחה 4 סניפים במיקומים לא סטנדרטיים, אך התקשתה לתרגם את המודעות הגדלה לשורה התחתונה.
העבודה שלנו עם ספייסז התחילה עם הרכישה של הרשת ע"י היזם גיא מורג. בשלב הראשון בוצע ניתוח של ביצועי החנויות, במטרה לשדרג את הניהול של סביבת המכירה.
בשלב השני בוצעה מתיחת פנים לחנות הראשונה והוותיקה של הרשת באפקה. המטרה העיקרית היתה להנגיש את הרשת שנתפסה אצל רבים כאליטסטית ויוקרתית, לקהלים נוספים שיידעו להעריך את המגוון הייחודי ואת איכות הפתרונות והמוצרים. בהמשך בוצע עדכון של המראה והחוויה הכוללת, מתוך מטרה להתאים את הסניפים למגוון גדול יותר של מיקומים וקהלים.
המצב בשוק הקניונים בתקופה זו, מעמיד לרשתות המתאימות, הזדמנויות למיקומים חדשים בשטחים גדולים, שלא היו זמינים בשנים קודמות. הפורמט החדש של הרשת איפשר כניסה לקניונים, במטרה להגדיל את הנגישות לקהלים נוספים ובו בזמן להוסיף עניין, תנועה, צבע וחוויה לקניונים עצמם.
הסניפים החדשים מגלמים את השינוי שעברה הרשת.
מצורפות מספר תמונות מהסניף בקניון איילון.

דילוג לתוכן